رئیس سازمان اورژانس کشور از ثبت ۶۶۷ مورد غرق شدگی از ابتدای سال تا ۵ مرداد در کشور و افزایش ۱۶ درصدی غرق شدگی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

۶۶۷ مورد غرق شدگی در ۵ ماه نخست امسال در کشور

جعفر میعادفر با اشاره به رشد ۱۵ درصدی مصدومان غرق شدگی در طول ۵ ماه گذشته در کشور، گفت: در طول این مدت، ۲۶۷ مصدوم بر اثر غرق شدگی توسط نیروهای اورژانس خدمات مورد نیاز را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه کم سن‌ترین قربانی غرق شدگی در سال جاری، یک پسر یک‌ساله و مسن‌ترین قربانی، یک آقای ۹۰ساله بوده است، گفت: میانگین سنی مصدومان و قربانیان غرق شدگی ۲۳ سال بوده و ۸۰ درصد مصدومان ناشی از غرق شدگی در سال جاری مردان و ۲۰ درصد نیز زنان بوده اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به افزایش موارد غرق شدگی در فصول گرم و تابستان تصریح کرد: استان های فارس با ۶۰ مورد، بوشهر با ۵۰ مورد، مازندران با ۴۸ مورد و هرمزگان با ۴۷ مورد بیشترین موارد غرق شدگی در کشور را ثبت کرده اند.

میعادفر ادامه داد: رودخانه‌ها با ۲۵ درصد، دریا با ۱۸ درصد، استخرهای کشاورزی با ۱۶ درصد و استخرهای شنا خانگی و عمومی با ۱۴ درصد بیشترین محل‌هایی بوده‌اند که غرق شدگی در آن‌ها ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.